Водещият европейски производител на камиони IVECO и дилърите на марката в България Ви канят на ексклузивно събитие, на което ще представят на живо новите модели и услуги на IVECO – съвременни решения за Вашия ефективен бизнес. Събитието ще се състои на 1 октомври 2024 г. в Голф клуб „Св. София“ в с. Равно поле.
По време на събитието можете да бъдете от първите, които да тестват новия седлови влекач IVECO S-Way или новото електрическо Daily.
Важна част от премиерата и обновяването на цялата гама на IVECO са и предлаганите иновативни услуги под името IVECO Services. Това е постоянно разширяващо се портфолио от услуги и продукти за следпродажбено обслужване, създадено, за да даде възможност на клиентите да управляват бизнеса си ефективно и да повишат конкурентоспособността, рентабилността и устойчивостта си. Модулният подход на услугите на IVECO позволява на клиентите да изберат точно тези от тях, които отговарят най-добре на техните бизнес цели и оперативни изисквания.
Множеството нови цифрови услуги се предлагат през портала за клиенти IVECO ON и през приложенията за шофьори на IVECO (IVECO Drivers’ Apps).
Услугите на IVECO не само подпомагат бизнеса на клиентите, но включват и множество ориентирани към водачите функции, предназначени да се грижат за техния комфорт и благополучие на пътя. Разработен е набор от нови цифрови услуги, които подобряват живота и работата на водача на борда и дават възможност на мениджърите на автопаркове да управляват ефективно своя автопарк, да увеличат времето за работа на автомобилите и да подобрят безопасността на водачите.
Какво получава клиентът с всеки закупен автомобил от новата гама IVECO 2024
С всеки автомобил от новата гама 2024 IVECO дава възможност за 5-годишен безплатен достъп до някои от цифровите услуги.
– ПРОАКТИВЕН МОНИТОРИНГ НА ПРЕВОЗНОТО СРЕДСТВО – при тази услуга непрекъснато се проследява работата на превозното средство и се уведомява клиентът, ако има необходимост да се планира или да се оптимизира графика за сервизиране на автомобила. Когато има някакво отклонение в работата, което може да доведе до повреда, Центърът за осигуряване на максимална работа на клиентите на IVECO и сервизните пунктове на IVECO проактивно наблюдават работата на превозните средства и комуникират с клиента, за да го информират дали трябва да се планира спиране, за да се избегне повреда.
– УСЛУГА ЗА ДИСТАНЦИОННА ПОМОЩ – тази услуга (Remote Assistance Service – RAS) елиминира необходимостта от извършване на диагностика на автомобила в сервиза, като по този начин намалява времето за престой на автомобила и прави управлението на ремонтите по-ефективно. Тя също така позволява на дилъра да се свърже с автомобила в случай на неизправност. Дилърът може да отстрани повредата от разстояние, когато това е възможно. В случай на механични проблеми дилърът може да поръча предварително необходимите части и да планира заедно с клиента подходящо посещение в сервиза.
– Услуга OVER THE AIR – тази услуга актуализира дистанционно софтуера, като по този начин гарантира, че автомобилът е винаги с най-новия софтуер и в най-добро състояние, без да е необходимо да спира в сервиз.
– ПРОАКТИВЕН И ПРОГНОЗЕН АНАЛИ3 – благодарение на техническата си експертиза и усъвършенстваната технология за машинно обучение, IVECO продължава да разработва алгоритми, които предоставят информация за състоянието на камиона. Тези анализи се използват от Центъра за осигуряване на максимална работа на клиентите на IVECO, за да идентифицират отклонения в работата на превозното слредство и веднага да се уведомяват клиентите и мрежата от дилъри. С новата гама IVECO е разработила алгоритми, които могат да идентифицират значително по-рано скрити модели на поведение на автомобила и да предвиждат много по-точно възникването на неизправности. Днес прогнозният анализ обхваща двигателя, системите за последваща обработка на отработените газове, работата на спирачките и съединителя, акумулатора.
Широк набор от договори за поддръжка и ремонт
В допълнение към офертата от дигитални услуги IVECO продължава да предлага на клиентите си широк набор от договори за поддръжка и ремонт или удължена гаранция. Те са персонализирани в зависимост от изискванията на клиента за мисия, пробег и продължителност. С автомобилите от новата гама 2024 се активира нов тип договор, който се очертава да бъде най-доброто решение между покритие и цена – наречен L-Life PLUS. Той включва най-големите и най-важни компоненти на камиона като двигател, предавателен механизъм, изпускателна система и т.н., както и редовната поддръжка.
Чрез платформата IVECO ON клиентът има достъп и до много други цифрови услуги, които се предлагат срещу заплащане, като Професионален доклад за горивото, Професионален доклад за безопасността, Управление на автопарка и др.
С всички тези полезни услуги може да се запознаете на живо по време на екслузивното събитие, организирано от IVECO и дилърите на марката в България, което ще се състои 1 октомври 2024 г. в Голф клуб „Св. София“ в с. Равно поле.
Накратко – какво получава клиентът
- – 5-годишен безплатен достъп до платформата IVECO ON
- – достъп до приложението за водачи EASY Daily/Cargo/Way
- – контрол на сервизирането чрез платформата IVECO ON
- – мониторинг и управление на времето за работа – наблюдение на камиона в контролния център на IVECO с възможност за предотвратяване на непланирани спирания и увеличаване на времето за работа