Двама мъже чакат в пустинята нещо, което не могат напълно да обяснят с думи. Историята се разгръща като кавър на песента Hey Brother на Avicii, с вокалите на Брайън Адамс. Новата глобална бранд кампания на Scania се гради на също толкова мощно усещане – това на гордост, връзка и принадлежност.
Кампанията засяга чувство, което е трудно да се опише, но е недвусмислено за тези, които са го изпитали. То може да идва от тихата увереност на шофьор в края на дълъг курс, или от просто кимване с глава между непознати, които знаят какво означава да си част от общността на Scania. Стартираща от тази седмица, кампанията кани хората в света на Scania, не чрез изброяване на продуктови характеристики, а чрез споделяне на нещо далеч по-лично.
В центъра ѝ е един видеоклип за двама братя, които не приемат нищо по-различно от Scania. Звучейки в специално направена версия на Hey Brother на Avicii, с вокалите на Брайън Адамс, филмът съчетава история, саундтрак и тишина, за да изрази това, което хиляди шофьори по целия света вече знаят: да караш Scania е повече от професия. То е част от това кой си ти.
„Има усещане, което е трудно да се опише, но е недвусмислено за тези, които са го изпитали,“ казва Патрик Тярно, ръководител Маркетинг комуникации. „То се проявява в начина, по който шофьорите говорят, в гордостта, която изпитват от всяко пътуване. С тази кампания искахме да уловим това усещане и да го отразим към хората, които вече го носят в себе си.“
Кампанията ще бъде стартирана глобално в дигиталните платформи, включително YouTube, Meta, TikTok и LinkedIn, както и чрез Smart TV и влиятелни канали, и чрез истории и разкази от общността на Scania. Допълнителните кадри зад кулисите и съдържанието, базирано на клиентския опит, ще разширят историята и ще задълбочат нейния емоционален отзвук.
Изживейте филма от кампанията в YouTube → Scania Group’s YouTube Channel
Научете повече за кампанията → www.scania.com/its-just-special






















