Ford Trucks започна още един важен проект за устойчиви транспортни технологии, и напредва бързо към целта си за въглеродна неутралност.
Ford Trucks стартира своя задвижван с водород едноцилиндров прототипен двигател още миналата година, а сега успешно проведе и първото стартиране на многоцилиндровия водороден H2-Ecotorq двигател.
Ускорявайки усилията си в научноизследователската и развойна дейност в съответствие с визията си за „създаване на стойност с най-ефективните транспортни решения“, и заради целта си за бъдеще с нулеви емисии, Ford Trucks прави още една крачка в развитието на технологиите за алтернативни горива.
Ford Trucks, продължава своите разработки на двигатели с водородно гориво, които започнаха миналата година с едноцилиндровия прототипен двигател, като сега успешно постигна първото запалване на многоцилиндровия водороден двигател H2-Ecotorq, който също е собствен дизайн на Ford Trucks.
Инженерите на Ford Trucks ще продължат работата си по оптимизирането на системата и развойните дейности на двигателя, който показва успешни резултати при първите тестове.
Това е важна стъпка към разширяване на въглеродно-неутралното продуктово портфолио на Ford Trucks като решения за превозни средства с нулеви емисии. С тази разработка Ford Trucks постига още един важен крайъгълен камък в целта си за нулеви емисии от тежкотоварните превозни средства до 2040 г.
Ford Trucks, започна пътешествието си по пътя на трансформацията с проекта „Generation F movement“, фокусиран върху свързани и автономни технологии с нулеви емисии, като работи за пускането на първия си напълно електрически камион по пътищата до 2025 г.
Фокусирайки се върху технологиите за алтернативни горива заедно с електрификацията, Ford Trucks разработва първото електрическо превозно средство с водородни горивни клетки (FCEV) F-MAX в рамките на проекта на ЕС – „Транспортна екосистема с нулеви емисии“, с визия да допринесе с решения за бъдещето на мобилността.