Ай Джи Инженеринг ООД пусна обновена версия на популярния софтуер за дигитализирано управление и оптимизация на бизнес процеси.
Ай Джи Инженеринг ООД е сред водещите компании на българския и международния пазар за интелигентни системи за управление и дигитализация на данни, автоматизация на процеси и GPS-базирани решения. Повече от 18 години фирмата предоставя иновативни продукти, които се използват от пътностроителни компании, производствени фирми, транспортни и логистични организации в България, Румъния, Сърбия и други европейски държави.
ERP системите отдавна не са новост, а с навлизането на все повече различни технологии те се оказват ключова инвестиция за съвременния бизнес, за да вървят всички процеси централизирано, подредено и гладко. ERP Inerps се утвърди като една от водещите ЕRP системи, които предлагат иновативни решения за управление на бизнес ресурси и намаляване на оперативните дейности. ERP системата като незаменим помощник, който ускорява работата, дава яснота и оптимизира времето и разходите, също следва постоянна линия на развитие и усъвършенстване.
В началото на годината IG Engineering пусна обновена версия на популярния софтуер за дигитализирано управление и оптимизация на бизнес процеси ERP Inerps 2025. Продуктът се разработва над 10 години и днес използва най-съвременните IT технологии, за да отговори пълноценно на индивидуалните потребности на клиента.
Кое е новото?
ERP Inerps 2025 е централизирано модулно решение, създадено за управление на всички аспекти, дейности и звена в бизнеса, с възможност за още по-детайлна персонализация и още по-лесна интеграция с други софтуерни решения, съществуващи системи и хардуерни устройства.
Системата позволява да бъдат автоматизирани ключови процеси, като по този начин се намалява времето за изпълнението им, увеличава се производителността и се улеснява отчетността. Системата позволява достъп до всички данни в реално време чрез облачна платформа и дава възможност за стратегически решения от всяка точка на света.
Основен фокус е поставен върху инструментите за анализ и отчетност, които идентифицират излишни разходи и намират възможности за оптимизация.
Следвайки тенденциите за максимално добро потребителско преживяване, софтуерът разполага с нов интуитивен интерфейс, който е лесен и удобен за работа дори от служители без технически опит. В допълнение предлагаме и мобилните приложения за различни устройства, улесняващи отдалечения достъп.
За кого е подходящ софтуерът?
Гъвкавата и адаптивна платформа е разработена да отговаря на нуждите на бизнеси в различни индустрии – от пътностроителни фирми, бетонови възли и кариери до компании, занимаващи се с производствени, логистични и търговски процеси. Разнообразието от възможности за персонализация и модулната структура с различни нива на достъп на ERP Inerps 2025 прави системата подходяща както за малки и средни предприятия, така и за големи холдингови структури. Всеки бизнес подбира кои функционалности са му необходими и изгражда подходящ пакет от модули, свързани с дейността му.
Основни процеси, които обхваща ERP Inerps 2025
Едно от най-големите предимства на платформата е нейната модулна структура, която позволява на клиентите да изберат само функционалностите, които са им необходими.
1. Управление на автопаркове
- Създаване на електронно досие за всяко превозно средство или машина
- Автоматизирано проследяване на горивата, пробега и техническото състояние
- Възможност за интеграция с GPS устройства и системи за измерване на гориво
- Интеграция със системи за бензиностанции и горивовози
2. Управление на персонал
- Мониторинг на работното време и присъствията на служителите
- Създаване на графици и управление на задачи
- Анализ на производителността и ефективността на екипите
3. Управление на обекти и проекти
- Централизирана информация за текущи и завършени проекти
- Разпределение на ресурси – машини, персонал и материали
- Автоматично генериране на отчети за разходите по обекти
- Интеграция с електронни везни
4. Управление на горива
- Проследяване на зарежданията в реално време
- Анализ на разхода на гориво и оптимизация на разходите
- Интеграция с измервателни устройства и бензиностанции
5. Отчетност и анализи
- Автоматично създаване на отчети за разходи, приходи и ефективност
- Инструменти за прогнозиране и планиране на ресурси
- Интеграция с други счетоводни и ERP системи за пълна автоматизация
Например една пътностроителна фирма може лесно и бързо да управлява централизирана информация за текущи и завършени проекти: разпределение на ресурси – машини, персонал и материали или автоматично генериране на отчети за разходите по обекти. Към тези функционалности се интегрират опциите за управление на автопаркове, като създаване на електронно досие на всяко превозно средство, автоматизирано проследяване на горивата, пробега и техническото състояние, както и интеграция с GPS устройства. Друга компания може да използва инструментите за управление на персонал: мониторинг на работното време и присъствията на служителите, създаване на графици и управление на задачи, анализ на производителността и ефективността на екипите. Опциите са изключително разнообразни, в зависимост от спецификите на бизнеса, неговата динамика, както и областите, които имат нужда от подобрение.
Какви са стъпките при интеграцията на ERP Inerps 2025?
Внедряването на всяка ERP система е стратегически процес, изискващ внимателно планиране и координация, разделени в няколко стъпки:
На първо място, анализ на нуждите и определяне на целите. Извършва се детайлен преглед на съществуващите бизнес процеси, работни потоци и системи в компанията; идентифицират се звената, които се нуждаят от автоматизация и оптимизация. Следва дефиниране на бизнес целите и изготвяне на пътна карта – план с конкретни етапи на внедряване със срокове и отговорности.
Втората стъпка е изборът на модули и конфигурация на системата. Въз основа на спецификите на бизнеса се подбират и адаптират инструментите, които най-пълно отговарят на нуждите му, например създаване на персонализирани отчети, настройка на графици и автоматизирани работни потоци.
Третият етап е интеграция с външни системи и оборудване. ERP Inerps 2025 има разработени подробни API протоколи за по-лесна и ефективна интеграция с вече съществуващите технологични решения на всеки бизнес, като GPS тракери, измервателни устройства за гориво, бензиностанции и др.
Стъпка номер 4 е обучението на персонала. За да бъде внедряването ефективно, служителите, както и екип от администратори, които ще управляват и поддържат системата, трябва да преминат през специализирано обучение с интерфейса и инструментите на ERP Inerps 2025.
На пето място са тестването и настройките на системата. Преди официалното внедряване има тестови период, в който се имитират реални бизнес процеси. Въз основа на резултатите от него при необходимост се правят корекции и настройки в системата.
Шестият етап вкючва внедряването и миграцията на данни. Прехвърлят се данни и номенклатури от старите системи към ERP Inerps 2025. Информацията се съхранява в сигурни сървърни конфигурации, които са геолокирани в различни дейта центрове с цел сигурност и надеждност.
В зависимост от техническите средства и тяхната съвместимост, както и от вида и броя на интеграциите с външни системи целият процес по внедряването на ERP Inerps 2025 отнема между 3 и 6 месеца.
Съществува и един неформален – седми етап, и това е проактивната поддръжка, предлагана от специалистите на IG Engineering. Тя осигурява гладка работа на системата и нейната максимална ефективност.